Total Pageviews

Sunday 12 August 2012

rAYA!!!!RAya!!!RAYA!!!!!

ASSALAMMUALAIKUM...
lagi beberapa  hari lagi kita semua bakal menyambut hari raya aidilfitri..semoga aidilfitri ini akan disambut dengan meriah oleh anda semua.Aku juga bakal menyambut hari raya dengan penuh titisan airmata,aku tidak tahu mengapa harus aku ucapkan sebegini,mungkin aku rasa bahawa amalan terawih tahun ini amat kurang sekali..aku akui semua ini atas kesilapan ku untuk mencari rezeki hingga abaikan amalan sunat yang penuh barakah..tapi aku harap aku menjadi seorang lelaki yang bertanggungjawab pada mak ayahku.adik adikku..memang benar aku tiada rupa,aku memerlukan seseorang dalam hidupku,mungkin raya ini akan memberi sinar baru dalam hidupku...bagi anda semua,rayalah dengan gembira walaupun dalam hati berduka.

No comments:

Post a Comment