Total Pageviews

Sunday 6 May 2012

padAh aPaBiLA teRLaLu sAyANG...!!!!

cinta?sayang?rindu?kasih? semua kata kata itu tiada erti bagiku.sering saja hati ini diketuk oleh seorang wanita yang senyumannya membuat hati tertawan,sukar dilupakan,menarik perhatian.dalam ketawa dan menangis bersama sama selama beberapa bulan.tangisannya membuat hati bertambah sayang,sehingga wang dibazirkan tanpa simpanan,akhirya duka mendapat balasan.ungkapan sayang sebagai BFF.sukarnya diterma olehku.mungkin aku tidak sempurna dimatanya,tetapi aku bukan tiada perasaan.ingin dikasihi,ingin dihargai dan dihormati.wang bukan segala galanya.bagiku semua hanya untuknya.duit sudah diberi,sebagai tanda ikatan dimenterai.bermula telefon bimbit blackberry ku beri,untuk apa?untuk kesenangan dia untuk telefonku dan bermesej denganku,namun tanpa kuduga,selepas pemberianku ini,jarang sekali dia menelefonku dan bermesej denganku,mungkin kerana exam yang semakin dekat,namun akhirnya apabila aku mengambil telefon itu dengan secara tiba tiba,aku tidak menyangka,dia bbm dengan orang len sambil sayang dan baby.apakah itu sebagai satu permainan dan sandiwara.aku keliru dan menangisi setiap apa yang terjadi,begitu harga diriku dinodai dengan permainan selincah ini.itulah padah sayang terlalu sangat.aku kecewa,aku merana tidak terkata.ini lah saat tidak aku lupakan,menjadi sejarah yang pahit sekali.sedih sangat.menyesal tiada gunanya.aku tetap menunggu dengan seribu bahasa agar hubungan terjalin semula,doaku agar jodoh dapat diberkati,semoga allah memberi petunjuk agar jodoh impianku diimpikan.

No comments:

Post a Comment