Total Pageviews

Friday 30 March 2012

siApa AKu...

setiap malam kurenung malam bergelipan dengan bintang-bintang dilangit.
tanpa kusedari air mata ku mengalir.teringat kembali kisah silamku yang menyayat hati ini.aku manusia biasa,tidak sempurna dimata manusia.sering saja kesilapan kecil menjadi satu musibah bagi diriku.betapa aku merindui zaman kecilku yang mendapat kasih sayang,dimana masa itu??hatiku tertanya-tanya.adakah masa itu kembali,membuat aku ceria kembali.aduh..tidak sama sekali,aku terpaksa melalui masa kini yang sering saja aku didera tanpa banyak bicara.sakit tidak tertahan lagi,jiwaku sangat tertekan,bukannya hiburan atau mainan,tapi impian jadi satu igauan.malang diri ini,keluarga tidak mempeduli,hanya dijadikan hamba abdi.untuk keseronokan seorang hamba dimuka bumi.dibesarkan dengan satu tamparan yang hebat,aku bangun dari mimpi.bergerak mencari satu realiti,untuk membalas semua yang telah terjadi.aku bakal mengegar dunia satu hari nanti,dengan tekad dan semangat yang berkobar-kobar,aku akan buktikan pada semua.ingat kata-kataku ini.

1 comment:

  1. assalamualaikum... amboiii bukan main lg.. hehe... ((= ta sangka yerw.. pandai jugak bermadah pujangga.. ^^,

    ReplyDelete